nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2005, poved v sobesedilu:

Pri tem konkretno mislim na evalvacijsko študijo z naslovom Organizacija nivojskega pouka, stališča učencev, učiteljev in staršev do te oblike diferenciacije ter njeni učinki na učence, ki je potekala od 2000 - 2002 in bila objavljena 2003. Študija je namreč verno sledila naslovu, ni pa zajela tudi nekaterih pomembnih vprašanj v zvezi z zunanjo diferenciacijo, npr. stopnja povezanosti med uspešnostjo učencev pri eksternem preverjanju znanja v 9. razredu in njihovo vključenostjo v posamezno nivojsko skupino, povezanost med vključevanjem učencev v srednje šolo in njihovo vključenostjo v nivojsko skupino, ali pa stopnja povezanosti med izobrazbo staršev in vključenostjo učencev v nivojsko skupino pri zunanji diferenciaciji v 8. in 9. razredu. Izjave nekaterih učiteljev namreč kažejo, da so v nižji, učno šibkejši nivojski skupini predvsem učenci s specifičnimi učnimi težavami, hiperaktivni, iz nespodbudnega socialnega okolja, imajo pomanjkljive učne in delovne navade, pomanjkljivo motivacijo za šolsko delo, slabše razumejo slovenski jezik, ker izhajajo iz drugačnega jezikovnega okolja, ip., skupino učencev najvišje ravni pa sestavljajo navadno učenci bodočega gimnazijskega razreda.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA