nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Projekt izvira iz izkušenj organizacije, ki ji je uspelo revitalizirati zapuščen kulturni objekt v danes dobro razpoznavno blagovno znamko Dvorec Trebnik, tako za izdelke kot za atraktivno turistično lokacijo v Sloveniji. Hkrati je projekt tudi odraz potreb na področju upravljanja in trženja kulturne dediščine v Sloveniji, zato so ciljna skupina projekta mladi, ki so končali študij s kulturnega področja, vsi zaposleni kulturni delavci, ki potrebujejo »ponovno« usposabljanje, ter seveda vsi zainteresirani posamezniki (lastniki kulturnih objektov ...). S poljsko Academy for humanities and economics in s Centro de investigacion para el desarrollo iz Španije ter regionalno razvojno agencijo Celje sodelujejo pri naslednjih aktivnostih: razvoju izobraževalnih modulov za izobraževalni program Kulturni menedžment, prenosu dobrih praks iz partnerskih držav in izvedbi izobraževalnih modulov za udeležence v Sloveniji kot tudi v tujini.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA