nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Nedavno se je moralo podjetje javno opravičiti kitajskim porabnikom zaradi neustrezne televizijske reklame, v kateri ameriški košarkar LeBron, obut v športne copate in oblečen v dres, brez težav premaguje animirane figure, med katerimi so tudi sivolasi mojster kung fuja, dve junakinji v tradicionalnih kitajskih oblačilih in - na kar so Kitajci najbolj občutljivi - dva zmaja, katerih ogenj, ki jima bruha iz, še zdaleč ne morejo ustrahovati temnopoltega športnika. A naj so kitajski potrošniki še tako občutljivi na svoje nacionalne simbole, pa postane z nekoliko večjo vsoto denarja v žepu njihovo domoljubje precej šibko, ko morajo izbirati med domačimi izdelki in slavnimi tujimi znamkami. Za Jianping nacionalnega ponosa ni treba izražati z največjim trgovinskim centrom in najvišjo stopnjo rasti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA