nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Nacionalizem se v zadnjem času pojavlja ne le v kitajski družbi, temveč tudi na trgu. Nedavno se je moralo podjetje javno opravičiti kitajskim porabnikom zaradi neustrezne televizijske reklame, v kateri ameriški košarkar LeBron, obut v športne copate in oblečen v dres, brez težav premaguje animirane figure, med katerimi so tudi sivolasi mojster kung fuja, dve junakinji v tradicionalnih kitajskih oblačilih in - na kar so Kitajci najbolj občutljivi - dva zmaja, katerih ogenj, ki jima bruha iz, še zdaleč ne morejo ustrahovati temnopoltega športnika. A naj so kitajski potrošniki še tako občutljivi na svoje nacionalne simbole, pa postane z nekoliko večjo vsoto denarja v žepu njihovo domoljubje precej šibko, ko morajo izbirati med domačimi izdelki in slavnimi tujimi znamkami.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA