nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Vse bolj pa tudi postaja jasno, da fakultete, ki izobražujejo učitelje, slabo opravljajo svoje delo - učitelji ne zmorejo dovolj privlačnega pedagoškega procesa in učencev ne znajo navdušiti nad učenjem.

V tokratnem Timssu pa smo lahko presenečeni še nad eno ugotovitvijo, ki govori o tem, da je pri nas nekaj narobe z dojemanjem znanja: mlajši učenci imajo visoko samopodobo v znanju iz matematike in torej menijo, da so v matematiki dobri, vendar so po matematičnih dosežkih na predzadnjem mestu med evropskimi, angleško govorečimi in daljnovzhodnimi državami, za njimi je samo Norveška.


Strokovne svete, šolske institucije in razne komisije čaka ogromno dela; predvsem bo treba razmisliti, kako vrniti vrednost znanju, kako učitelje usposobiti, da bodo znali učence navdušiti nad učenjem, in končno, temeljiteje pogledati pod vrh ledene gore ter ugotoviti, kaj se dejansko skriva pod občutkom preobremenjenosti učencev - številke namreč pravijo, da so slovenski učenci po številu ur v šoli in po času za domače naloge na dnu med evropskimi vrstniki.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA