nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Če bi šele danes vstopili v obe področji, ko so tako hrvaški smučarji kot košarkarska liga že prepoznavni, bi morali za oboje odšteti precej več denarja,« je pojasnila namestnica direktorja marketinga pri Hypu AA Bank Hrvaška,, medtem ko je direktor NK,, priznal, da tudi pri njih že okoli 70 odstotkov proračuna sestavlja sponzorski denar.

Ker je prek konference postajalo vse bolj jasno, da se bodo tudi domača podjetja sčasoma morala odločiti za sodelovanje z agencijami, ki spremljajo trg, se tu zastavlja povsem novo vprašanje. Ob vsem tarnanju, da v Sloveniji nihče ne opravi selekcije med športnimi panogami in da jih je pravzaprav vse več, bo bržkone prav sponzorski denar tisti, ki bo s trga zrinil tiste najmanj zanimive.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA