nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Strategija Mercatorja v prihodnjem srednjeročnem obdobju vsebuje širjenje omrežja prodajnih objektov v Makedoniji, Bolgariji in Romuniji. Mercator pravzaprav načrtuje, da bo postal najmočnejše trgovsko omrežje na jugovzhodu Evrope in eno največjih v Evropi. Na vprašanje, kakšne poslovne uspehe dosega v Bosni, je Mensud Lagumdžija, direktor Mercatorja BiH, odgovoril, da je lani ustvaril dobiček, ki ga je vložil v nove objekte v Tuzli in Sarajevu. Letos ravno zaradi pomembnih naložb pričakuje čisti prihodek v znesku 75 milijonov mark, prihodnje leto, ko bodo vse leto delovali vsi trije objekti (trgovski center v Tuzli je odprl sredi tega leta), pa načrtuje povečanje čistega prihodka za 35 odstotkov, na 93 milijonov mark.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani