nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Skupna vrednost akcije je dobrih 46 milijonov tolarjev, potrošnike pa bo seznanjala s koristnostjo uživanja mleka in mlečnih izdelkov ter priporočeno dnevno količino za različne generacije. Z akcijo, ki je povezala večji del mlečnopredelovalne verige, saj so se vključili vanjo kmetje in njihove zadruge predvsem z ljubljanskega in celjskega odkupnega območja, poleg ministrstva za kmetijstvo pa jo podpira tudi Združenje živilske industrije pri GZS, želijo opozoriti na pomen mleka v vsakdanji prehrani. Kakor je povedala, predsednica GIZ mlekarstva, ki je nosilec akcije, je dobro, da se tudi v Sloveniji vse bolj zavedamo, kaj pomeni mleko v naši prehrani, in da znamo presojati glede na svoj življenjski slog in potrebe, kakšne in koliko mlečnih obrokov vključiti v prehrano.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani