nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Po Toporišičevem mnenju v uvodu je slovensko gledališče v 20. stoletju - še posebej pa od 50. let naprej - doživelo podobno krizo odnosa do drame oz. dramskega, kot je bila tista, ki je zaznamovala tudi sočasno gledališče v Evropi, v zadnjih letih preteklega stoletja pa je proizvedla celo novo oznako »postdramsko gledališče«. Knjiga vseskozi detektira in definira zdaj bolj, zdaj manj kompleksna razmerja med logo- oz. tekstocentrizmom in scenocentrizmom, njen odnos pa - kot lepo pove naslovna sintagma - »podlega« zdaj »zapeljivosti«, zdaj »sumničavosti« tako do teksta kot do predstave. se najprej zgoščeno loti teoretskega pregleda konceptov gledališča oz. metodološkega pluralizma v obravnavanem obdobju, ki se razpenja od strukturalizma in poststrukturalizma do semiotike in tudi že njene krize oz. »teoretskega eklekticizma« novega stoletja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA