nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Edino, s čimer knjiga v tujini še lahko tekmuje z drugimi popkulturnimi proizvodi, je njena ugodna cena, saj si lahko v skorajda vseh evropskih državah romane klasičnih in tudi sodobnih avtorjev kupite za ceno največ dveh kino vstopnic, na angleško govorečem področju pa lahko to storite že za ceno ene. se je (tudi) zaradi majhnosti v zadnjem desetletju spodmaknila še ta možnost, zato so knjigo najprej poskušali prodati kot nacionalno pomembno dobrino, kar pa je močno dvignilo njeno ceno in znižalo naklade, saj množice na to niso prijele. Tako časopisno knjižne akcije, ki jih klasično založništvo večinoma a priori zavrača, pri čemer pa sami ne ponujajo nobenih (boljših) alternativ ali poskusov in ostajajo na zastarelih in neučinkovitih poslovnih modelih ter aktivnostih, predstavlja daleč največjo inovacijo v prodaji knjig v zadnjih desetletjih (internetne prodaje ne upoštevamo, saj ta zajema vse proizvode).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA