nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Ker je eden glavnih namenov potrošniškega zakona tudi zaščititi potrošnika (tudi političnega?) pred neprimernim pošiljanjem neželenih reklamnih sporočil, bi se morale obveznosti, ki jih ima po zakonu o varstvu potrošnikov podjetje, nanašati tudi na druge organizacije ali posameznike, ki zagotavljajo potrošnikom storitve. SDS ni trčila le ob potrošniški in volilni zakon, ampak se je s svojim sporočilom sprehodila tudi po robu zakona o elektronskih komunikacijah (), ki v 109. členu jasno prepove neposredno trženje, če naročnik s tem predhodno ne soglaša. Ker si SDS soglasja prejemnikov zagotovo ni pridobila, pri Simobilu pa arogantno vztrajajo, da za vse skupaj niso niti najmanj odgovorni, ker da »niso cenzorji«, bo zanimivo slišati, kako bo incident opredelila agencija za pošto in telekomunikacije (APEK).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA