nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:



Vstop šestletnikov v vzgojno-izobraževalni proces, podaljšano opismenjevanje, opisno ocenjevanje, nivojski pouk in delitev učencev na skupine pri posameznih predmetih, izbirni predmeti, številčno ocenjevanje, ki se v zadnjem triletju izvaja pri vseh predmetih, nacionalni preizkus znanja s pisnim in ustnim oziroma s praktičnim delom in vsebinske spremembe so tiste novosti, ki jih je treba v devetletki poudariti. Nekatere izmed njih, denimo opisno ocenjevanje, podaljšano opismenjevanje in nivojski pouk, so se sicer v zadnjem desetletju v slovenski šoli že dobro prijele in so z devetletko dobile predvsem novo razsežnost, druge pa so v našem prostoru novost in se morajo v procesu vzgoje in izobraževanja šele uveljaviti.

Po letu temeljitih priprav in treh letih uvajanja gledam na devetletko bolj s pragmatičnega stališča, ki v sistemski prenovi vidi dani okvir, znotraj katerega pa se v vseh delih dogaja temeljita vsebinska prenova.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA