nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:



»Pred osmimi leti je bil internet medij, ki ga ni nihče uporabljal v političnem procesu. Zdaj je gonilna sila za zbiranje velikih vsot denarja za kampanjo in hkrati sredstvo, preko katerega kandidati stopajo v stik s posebnimi skupinami volivcev na nacionalni in lokalni ravni,« je pojasnil Quinn, predsednik in ustanovitelj podjetja PQ Media iz Stamforda. PQ Media, ki se ukvarja z raziskavami ter svetovanjem za medije in zabavno industrijo, je v svoji raziskavi predsedniške kampanje 2004 zajela vse vrste medijev, ne le klasične televizije, kot je bil sicer običaj. Staromodna televizija še vedno kraljuje z 800 milijoni dolarjev volilne porabe, kar predstavlja 56-odstotni delež, a je v primerjavi s kampanjo 2000 izgubila nekaj odstotkov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA