nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Na koncu teoretičnega dela B. govori v imenu t. i. sistemske didaktike - take, ki književnost pojmuje kot avtonomno področje človekovega ustvarjanja (oz. »sistem komunikacije«), znotraj katerega delujejo avtor, besedilo, bralec ter literarni in družbeno kulturni kontekst, kar vse je posledično potrebno obravnavati pri pouku. Zato poudarja, da bodo pri književnem pouku nadaljnje spremembe produktivne le, če bodo upoštevale književnost kot samostojno predmetno področje znotraj materinščine, mu namenile ustrezen prostor in čas, ne pa marginalizirale književna besedila v zabavni dodatek pri pouku »koristnih« oblik jezikovne komunikacije.

Drugi del knjige je praktičen in prinaša sodobna spoznanja, preverjena v pedagoški praksi študentov in profesorjev v osnovnih in srednjih šolah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA