nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Pristop je lani nadomestil Agencijo Imelda pri svetovanju odnosov z javnostmi, Imelda pa je s SŽ sklenila dve pogodbi v skupni vrednosti dobrih 20 milijonov tolarjev za marketinško promocijo potniškega prometa in novega vlaka casanova. »Odnosi z javnostmi niso več le pisanje vabil na tiskovne konference in urejanje internih glasil, temveč so del poslovne strategije podjetij in vključujejo celovito komuniciranje neke organizacije navznoter in navzven. Temeljna filozofija odnosov z javnostmi je, da organizacija s podporo javnosti in doseganjem medsebojnega razumevanja z različnimi javnostmi veliko laže doseže uspeh pri uresničevanju svojih ciljev,« so med drugim v obrazložitev zapisali v SŽ, kjer, kot ugotavljajo, vse od konca leta 2002 dosegajo stabilno rast deleža naklonjenih objav o Slovenskih železnicah v elektronskih in tiskanih medijih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA