nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
A navzlic temu je osip romskih učencev velik: zaradi neznanja slovenskega jezika, izostajanja od pouka in učne neuspešnosti.
Najpomembnejše rešitve za večje vključevanje v izobraževanje, nekaj jih je navedla dr. Lakota, direktorica Urada RS za razvoj šolstva in predsednica komisije, ki je pripravila strategijo šolanja, so zgodnje vključevanje romskih otrok v predšolsko vzgojo (vsaj dve leti pred vstopom v osnovno šolo, najpozneje pa s štirimi leti), romski pomočnik v razredih z, uvajanje fakultativnega učenja romščine, strokovno izpopolnjevanje učiteljev, nesegregacija romskih šolarjev, temveč integracija v redne šole in ne v šole s prilagojenimi programi, in izobraževanje odraslih, ki so premalokrat vključeni v programe za poklicno izobrazbo.
Romski pomočnik v vrtcih in osnovnih šolah, zdaj jih na naših šolah prek javnih del dela pet, naj bi povezovali romske otroke in njihove starše z drugimi šolarji in starši, predvsem pa naj bi romskim učencem pomagali, da
se hitreje naučijo slovenščine.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani