nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Takšno oglaševanje je prepovedano v Italiji,, na Norveškem in Portugalskem, Velika Britanija in Nemčija pa ga dovoljujeta pod strogimi pogoji (nemški gledalci morajo biti obveščeni o vstavljenih oglasih, virtualnega oglaševanja pa se ne sme uporabljati za tako imenovani »product placement«, torej umestitev virtualnega oglasa na izdelek ali virtualnega izdelka v televizijsko programsko vsebino; Velika Britanija posebej zahteva ohranitev kakovosti posnetka in prepoveduje izdajateljem udeležbo pri prodaji virtualnega oglaševalskega prostora). Kolikšen odstotek pristnih oglasov vidimo v prenosu nogometne tekme s Portugalske, bi morale povedati korporacije, ki služijo z virtualnim oglaševanjem, ampak ti podatki navadno ostajajo skrivnost.

Bolj znani pa so vložki velikih sponzorjev, od katerih naj bi osem največjih plačalo vsak po 20 milijonov evrov za uradno partnerstvo Eura 2004.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA