nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Tako obstaja teoretična možnost, da se na ograji, ki ločuje nogometno igrišče od tribun in je spremenjena v oglasne panoje, ob astronomsko visokih cenah oglaševanja pojavi napis Delo. Oglas bi bil pri virtualnem oglaševanju vstavljen v digitalno sliko in ne na fizično prizorišče, tehnologija pa je že tako napredovala, da bi ga s prostim očesom težko ločili od drugih, fizičnih oglasov na igrišču. Takšno oglaševanje je prepovedano v Italiji,, na Norveškem in Portugalskem, Velika Britanija in Nemčija pa ga dovoljujeta pod strogimi pogoji (nemški gledalci morajo biti obveščeni o vstavljenih oglasih, virtualnega oglaševanja pa se ne sme uporabljati za tako imenovani »product placement«, torej umestitev virtualnega oglasa na izdelek ali virtualnega izdelka v televizijsko programsko vsebino; Velika Britanija posebej zahteva ohranitev kakovosti posnetka in prepoveduje izdajateljem udeležbo pri prodaji virtualnega oglaševalskega prostora).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani