nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Tako obstaja teoretična možnost, da se na ograji, ki ločuje nogometno igrišče od tribun in je spremenjena v oglasne panoje, ob astronomsko visokih cenah oglaševanja pojavi napis Delo. Oglas bi bil pri virtualnem oglaševanju vstavljen v digitalno sliko in ne na fizično prizorišče, tehnologija pa je že tako napredovala, da bi ga s prostim očesom težko ločili od drugih, fizičnih oglasov na igrišču. Takšno oglaševanje je prepovedano v Italiji,, na Norveškem in Portugalskem, Velika Britanija in Nemčija pa ga dovoljujeta pod strogimi pogoji (nemški gledalci morajo biti obveščeni o vstavljenih oglasih, virtualnega oglaševanja pa se ne sme uporabljati za tako imenovani »product placement«, torej umestitev virtualnega oglasa na izdelek ali virtualnega izdelka v televizijsko programsko vsebino; Velika Britanija posebej zahteva ohranitev kakovosti posnetka in prepoveduje izdajateljem udeležbo pri prodaji virtualnega oglaševalskega prostora).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA