nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Pravnega zastopnika belgijskega Interbrewa je med drugim zanimalo, ali drži, da blagovna znamka Union ni več v ospredju Unionove prodajne strategije.

Pri omenjenem vprašanju se je oprl na Unionovo lansko poslovno poročilo, iz katerega bi bilo po mnenju Belgijcev mogoče sklepati, da prodaja vode, sadnih sokov in posebnih (kot sta na primer blagovni znamki 1864 in culta) vse bolj izpodrivata prodajo glavne in najbolj znane blagovne znamke družbe, svetlega piva union: »Iz poslovnega poročila je mogoče med vrsticami razbrati, da se prodaja glavne blagovne znamke postavlja na zadnjo mesto. Zanima nas, ali to drži in kako bo to vplivalo na vrednost družbe in Unionov dobiček,« je včeraj pobaral predsednika Unionove uprave.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA