nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:



Ponarejen logotip Lacosta, krokodilček, lahko nič hudega slutečega turista, ki so ga zalotili pri nakupu ali posedovanju ponaredka, pripravi do tega, da pretaka krokodilje solze. Turiste, ki potujejo v Francijo, so že posvarili, naj ne kupujejo ponarejenih izdelkov znanih blagovnih znamk, denimo torbic, oblačil, ur, očal, mobilnih telefonov in parfumov, saj tvegajo, da jim bodo kupljeno zasegli, za povrh pa bodo morali plačati denarno kazen 71 tisoč tolarjev ali iti v zapor. Colbertov odbor, poimenovan po francoskem državniku in zagovorniku merkantilizma iz 17. stoletja, je v teh dneh v predstavil kampanjo, s katero nameravajo stopiti na prste ponarejevalcem znanih blagovnih znamk.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA