nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:



- Uskladitev in poenotenje terminov izhajanja: tako v glasbeni kakor filmski industriji je potrošnikom/kupcem večinoma jasno, kdaj na prodajna mesta prihajajo novi naslovi, in to zelo olajša njihovo komunikacijo po medijih in posledično tudi njihovo promoviranje. Založništvo je na tem področju povsem razpuščeno, saj razen izjemoma ni vnaprej jasno, kdaj bo kakšna knjiga izšla oziroma prišla na knjižne police, niti ni dneva(ov) v tednu, ki bi bil(i) fiksno določen(i) za nove izdaje. Kupec je tako prepuščen popolni stihiji in če ni redni, skoraj vsakdanji obiskovalec knjigarn, se med knjigami kratko malo ne znajde, obisk knjigarne ga navdaja tudi z nelagodjem in mislijo, da situacije ne obvlada, in se ji zato raje izmakne.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA