nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Poudaril je, da ni problem le horizontalna koncentracija lastništva medijev, temveč tudi koncentracija na oglaševalskem trgu, pomemben dejavnik vpliva pa je tudi distribucija.

Najmočnejši odziv pa sta pričakovano doživela Beermann, predstavnik nemškega Waza, enega največjih evropskih medijskih koncernov, ki je v zadnjih letih prevzel več medijev po vsej jugovzhodni Evropi (med drugim tudi srbsko Politiko in hrvaške Jutarnji list, Dnevnik in tretji TV-program), in, dolgoletni kolumnist srbskega Vremena in velik nasprotnik vojne in, ki je v zadnjem času zaradi kontroverznega prestopa na uredniško mesto na TV (ki je bila dolga leta center medijskega podpihovanja srbskega nacionalizma) deležen ostrih kritičnih odzivov v širši medijski skupnosti. Tudi na konferenci, na kateri je tokrat zagovarjal malce sprevrženo logiko delovanja TV, se burnim odzivom ni mogel izogniti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA