nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Ponudba proizvodov, ki ne vključuje nujno osnovnega tiskanega medija: sedanji koncept kolportažne prodaje dodatnih proizvodov temelji na podmeni, da sta knjiga ali DVD dodatek oziroma bonus k osnovnemu nakupu časopisa ali revije; da torej bonus ni mogoč brez osnove, da ta kupcu pripada šele po nakupu osnovnega tiskanega medija, ki vse skupaj v bistvu tudi omogoča. Brez dvoma bi lahko knjižni založniki hitro odgovorili na vdor časopisnih hiš na tradicionalno njihov knjižni trg ter na kolportažni trg in, recimo, tedensko začeli ponujati knjižne naslove iz svoje produkcije, pri tem pa njihovega nakupa ne bi z ničemer pogojevali. Seveda je osnovni problem, ki bi ga morali ti novi igralci pred vstopom razrešiti, ustrezna promocija njihovih, na ta način plasiranih knjig, saj obstoječi ponudniki za to spretno izkoriščajo ravno svoje medije, s katerimi knjige ponujajo and place, torej v točno določenem in zamejenem terminu na jasnih prodajnih mestih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani