nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:



Dodatna razširitev ponudbe: ta se lahko nanaša tako na obstoječe kot tudi nove ponudnike, na nove proizvode in tudi na to, da bodo imeli kupci v prihodnosti morda možnost, da se ob nakupu posameznega časopisa ali revije odločijo, kaj bodo kupili zraven; bodo torej kupili knjigo ali pa tokrat morda DVD ali pa zgoščenko.

Ponudba proizvodov, ki ne vključuje nujno osnovnega tiskanega medija: sedanji koncept kolportažne prodaje dodatnih proizvodov temelji na podmeni, da sta knjiga ali DVD dodatek oziroma bonus k osnovnemu nakupu časopisa ali revije; da torej bonus ni mogoč brez osnove, da ta kupcu pripada šele po nakupu osnovnega tiskanega medija, ki vse skupaj v bistvu tudi omogoča.
Brez dvoma bi lahko knjižni založniki hitro odgovorili na vdor časopisnih hiš na tradicionalno njihov knjižni trg ter na kolportažni trg in, recimo, tedensko začeli ponujati knjižne naslove iz svoje produkcije, pri tem pa njihovega nakupa ne bi z ničemer pogojevali.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA