nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Aduti posameznih političnih strank se namreč še ne smehljajo z reklamnih panojev, vendar je, vsaj kar zadeva parlamentarne stranke, pričakovati, da bodo kmalu poskrbele za prijazne nagovore oziroma obljube s tako imenovanih jumbo plakatov. Ker financiranje volilne kampanje strankam običajno odnese kar lepe milijone (tokrat jih lahko porabijo okrog 95, vendar si tolikšne vsote ne bodo privoščile niti najbogatejše, saj vsi dobro vedo, da jih jeseni čaka še en volilnofinančni zalogaj), je vprašanje, koliko in kakšne reklamne prijeme si bodo v prihodnjih tednih lahko privoščili v zunajparlamentarnih strankah. Drugače pa je bolj ali manj jasno, komu se odpirajo največje možnosti za preboj na evropsko politično sceno, zato je še najverjetneje, da si šesterica neparlamentarnih strank na ta način le utira pot za čimboljše izhodišče na domačih parlamentarnih volitvah, ki bodo po izteku poletja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA