nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Ker se v marketingu v preteklosti nismo ukvarjali z največjimi kupci (agencijami) in drugimi velikimi oglaševalci, ki delajo prek agencij, so prihodki iz tega naslova padali, večal pa se je delež prihodkov neposrednih, a vrednostno večinoma malih oglaševalcev. Z drugačno izbiro tržnih poti RTV Slovenija ne bo izgubila prihodkov t. i. neposrednih oglaševalcev, saj bodo ti še vedno oglaševali v programih nacionalke, ker jih k temu vzpodbujajo ugodni prodajni pogoji. Res pa je, da RTV Slovenija v svoji službi za trženje RTV-programov ne bo več v tolikšni meri opravljala agencijskih storitev (raziskave, pripravljanje medijskih načrtov itd.), s čimer je kot medij konkurirala največjim kupcem - agencijam.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA