nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Prodajna strategija nobenega velikega slovenskega medija namreč ne temelji samo na direktnih kupcih; poleg njih vključuje tudi oglaševalske agencije, saj le-te s strokovnim svetovanjem oglaševalcem pomembno vplivajo na razporeditev oglaševalskih proračunov.

Pojasnilo na zapise o domnevno praznih oglaševalskih blokih med prenosi smučarskih tekem in opozorilih uredništva informativnega programa, »da morajo bistveno podaljševati TV Dnevnik, saj je oglasov med rubrikami bistveno premalo, ali pa jih sploh ni«, je naslednje.
Predstavniki področja za trženje in odnose z javnostjo niso nikdar »zahtevali od avtorjev te informativne oddaje (op. p. TV Dnevnik), da pripravijo več programa in umaknejo vmesne špice«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA