nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Nenazadnje pa je nastala prav v Kranju, na loki leta 1946., d. d., ne oporekamo pravice do uporabe, a oni vztrajno ponavljajo, da je blagovna znamka njihova lastnina, zaradi česar so se celo domislili, da bi vsako podjetje plačevalo, d. d., tri odstotke od letnega prometa,« so novinarjem pripovedovali direktorji na tiskovni konferenci.

Blagovna znamka je mednarodno uveljavljena znamka, po besedah navzočih direktorjev gre za eno najvrednejših slovenskih znamk, ki bi jo bilo treba skrbno vzdrževati kot blagovno znamko za slovenske proizvode, ne pa, denimo, za kitajske. Osnovni namen sporazuma, ki so ga podpisali včeraj, je torej zaščita proizvodov, ki jih podpisnice proizvajajo oziroma tržijo pod blagovno znamko, ter preprečiti, da bi se blagovna znamka v slovenskem in mednarodnem prostoru uporabljala za trženje proizvodov, ki po kakovosti in poreklu ne dosegajo imidža proizvodov podpisnic.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA