nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Pred časom je iz vrhov francoske modne industrije prišla pobuda, naj se proizvajalci izognejo vidnim našitkom (česar denimo niso upoštevali pri Louisu Vuittonu, katerega torbice so, morebiti prav zaradi bahavega napisa, med najpogosteje ponarejanimi). Na razvitem Zahodu že dolgo velja, da se z oblačili prestižnih modnih proizvajalcev ne gre hvaliti, tovrstna industrija tako in tako meri na razmeroma ozek krog ljudi - le 2 do 3 odstotke svetovnega prebivalstva -, ki si to lahko privoščijo. Minili so časi, ko so poreklo in s tem ceno obleke obešali na velik zvon, ljudje, ki kupujejo Armanijeve suknjiče, to danes počno predvsem iz globljih, čustvenih vzgibov, kajti ko si tako oblačilo nadeneš, se ti razodene vsa prefinjenost ne le materiala, temveč tudi izdelave.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA