nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Režiser je dogajanje uvedel z nastopom Varuhinje muzejske sobe (s suverenimi interpretacijami songov in močno odrsko prezenco ji daje prepričljivo podobo Maja), ki pride na prizorišče v dimu iz pododrja in posega v dogajanje kot večnostno bitje z razdalje, ki vidi več od ostalih. Akterji njenega odrskega eksempla so na eni strani patricijski uresničevalci Babarjeve v izmišljen zgodovinski čas in prostor postavljene diktature, na drugi pa zdolgočasen in prepirljiv srednjeletni meščanski zakonski par našega časa (v ironično realistični interpretaciji in kot sodobnih in).
V ploskovito sivino zapovedano brezčustvene in brezkonfliktne Babarjeve diktature prav »visoka pesem« ljubezni, ki se razraste iz rutinske rekreativne mehanike med poklicno spolno sproščevalko in mladim inženirjem ter zvrtinči v ogenj ljubezni in ljubosumja tudi druge visoke uradnike sistema, zareže razpoko upora in sprosti možnosti osvoboditve.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani