nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Čezmejno sodelovanje ljudi in krajev okrog pravzaprav ni nekaj čisto novega, saj so ti stiki na posameznih področjih uspešni že kar nekaj let - kulturniki na primer že skoraj štiri desetletja pojejo na revijah Od Pliberka do Traberka, pliberški sejem z več kot šeststoletno tradicijo ni le gospodarska, temveč tudi prvovrstna družabna prireditev Koroške itd. - a z vstopom Slovenije v EU ga bo v vseh pogledih mogoče še razvejiti, poglobiti, utrditi in uveljaviti. Iz dosedanjih srečanj in pogovorov županov, občinskih svetnikov, kulturnih in športnih delavcev, gospodarstvenikov, predvsem pa turističnih delavcev je razbrati, da bo novo blagovno znamko Dežele pod - Petzenland mogoče razvijati predvsem pri turizmu. Oboji so navdušeni nad skupno spletno stranjo, povezovanjem turističnih organizacij, skupni ponudbi, od česar bi že hitro lahko imeli koristi vsi, ki imajo kaj ponuditi.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani