nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Takrat je slovenska šola navsezadnje dobila priložnost, da pride do zanesljivih, objektivnih in veljavnih ugotovitev o tem, kakšna je in koliko streže potrebam državljanov po znanju in kako je to znanje uporabno; in da se za vedno končajo »na pamet izrečene ocene v našem šolstvu«, na kar nenehno opozarjajo strokovnjaki.
Menjave vlad in šolskih ministrov, premalo zavzete šolske oblasti ali morda to, da prenova ni bila evalvirana - včasih se je laže sklicevati na to, da primerljivih, veljavnih in objektivnih podatkov ni - pa so povzročili, da se stroka še danes ne more odločiti, ali so učenci in dijaki v novi šoli (pre)obremenjeni, kateri dejavniki vplivajo na občutek obremenjenosti, če že ne število ur, ki jih učenci preživijo v šoli, koliko je znanje (ne)povezano in (ne)uporabno itd.
Lahko bi rekli, da je krivda kolektivna.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani