nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
Zvezda v komercialnem gledališču ne postaneš (več) kar tako, za to sta potrebna dodatno delo in trud; uspešnica v komercialnem gledališču ni goli odvod ali okrušek institucionalne produkcije, ampak so se v teh letih v tem polju izoblikovali novi, izvirni (no, v resnici veljajo za komercialno produkcijo kjer koli) kriteriji uspešnosti. Tako igralci v teh gledališčih ne prodajajo več samo nekje drugje pridobljene slave, temveč si jo morajo na teh odrih ponovno zaslužiti, uprizoritve (vsaj tistih nekaj - ni jih veliko - najizrazitejših) pa zaznamuje že povsem avtentična »komercialna estetika«. Kakorkoli, to gledališče ima svojo dinamiko, ki sicer v resnici »parazitira« na sistemskih luknjah, vendar jih izkorišča produktivno, predvsem pa v veselje pomembnega segmenta občinstva (ki morda s to izkušnjo kdaj celo zaide tudi »nazaj« v institucijo).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani