nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
S prodajo na tujih trgih je doslej briško zadružno podjetje ustvarjalo približno petino prihodkov, napovedalo pa je, da bo s tako imenovanim strateškim načrtom izvozilo 30 odstotkov ustekleničenih vin.
Vstop Slovenije v Evropsko unijo za briško Vinsko klet pomeni, so prepričani njeni predstavniki, da postaja enakovreden partner na globalnem vinskem trgu. Na nove razmere so se začeli pripravljati že v minulih letih z naložbami v posodobitev predelovalnih zmogljivosti, lansko jesen pa so na Dobrovem zgradili tudi novo sodobno opremljeno skladišče (po standardih, ki so uveljavljeni v svetu), ki je namenjeno prav hranjenju vina za izvoz, in sicer ustekleničenemu vinu blagovne znamke Avia, ki ga skupaj prodajata Vinska klet in vipavska klet Agroinda Vipava 1894 predvsem kupcem v ZDA; lani sta obe najpomembnejši primorski vinski kleti v ZDA skupaj prodali 1,6 milijona litrov tega vina.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani