nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Point d'ironie, francoski publicistični projekt, ki od leta nastanka, 1997, do zdaj obsega skoraj štirideset izdaj, je eden od mnogih katalizatorjev tega procesa, predvsem pa sproža inovacije na področju distribucije umetnosti in širjenja publike.

Govorimo lahko o publikaciji, ki je dvojnega koncepta: kuratorsko-distribucijskega (oz. uredniškega) notoričnega- Obrista, v sodelovanju s francosko galeristko B, in umetnikovega/umetničinega, saj vsaka številka Point d'ironie predstavlja nov projekt in zasnovo za vabljene umetnike/ce, le format osemstranskega tabloida ostane enak. Spomnimo se le nekaj Obristovih konceptov, npr. dunajskega museum in progress, ki že več kot desetletje odpira prostor umetnosti v javni sferi medijev in tiska, ali Do-It, raziskave soodvisnega odnosa med umetnikom/umetnico in gledalcem/gledalko.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA