nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Je pa res, da nekateri muzeji ali podobne ustanove o svojem delu niti ne obveščajo javnosti, kot je res tudi to, da nekateri novinarji informacij ne iščejo sami.

Koliko so slovenski muzeji in muzealci navzoči v slovenskih medijih, je torej odvisno od obeh strani: od prvih, kaj in kako svoje delo počnejo in se trudijo z njim seznaniti in s tem pritegniti čim več ljudi, od drugih pa, kakšne vrste medij so, kakšna je uredniška politika medija oziroma resornega urednika, v precejšnji meri pa tudi od sugestivnosti, zavzetosti in prodornosti novinarjev samih.
Glede uredniške politike večine medijev je mogoče videti vsaj eno skupno točko, ki velja za vso kulturo: da se zelo težko prebija na naslovne ali malo manj ugledne zadnje strani časopisov (razen če ni česa drugega) oziroma v ugledne televizijske termine (za informativne oddaje nacionalne televizije se kultura za tekoči teden konča po športu ali vremenski napovedi po petkovih Odmevih, posebne oddaje, namenjene kulturni dediščini, pa niti nima).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA