nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

V tem trenutku imamo močan skupni imenovalec identitete, ki je lahko osnova za vsako nadaljnje kreativno snovanje, ne glede na to, na katerem področju poteka,« je v lanski decembrski števili revije Turizem Slovenske turistične organizacije dejal dr., direktor agencije&Partner.

Še leto dni prej pa je na 5. slovenskem turističnem forumu v Novi Gorici trdil, da Slovenija ni tržna znamka, »vendar to nedvomno lahko postane«. Potem ko je kot član žirije videl ponudbe, ki so prispele na razpis Kreativna zasnova akcije tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti Slovenije z vsebinsko nadgradnjo tržnega komuniciranja slovenskega turizma ob vstopu Slovenije v EU, smo se z njim pogovarjali o tem, kakšna je prepoznavnost (turistične) Slovenije oziroma kakšen vtis bomo naredili ob vstopu v Unijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA