nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:
S tem dodatkom pa se bo mogoče izogniti morebitnim težavam pri vročanju naročenih, a vseeno nenaslovljenih medijev (na primer dnevnega časopisja) ali pri tiskanih novicah, ki jih nekatera podjetja pošiljajo svojim potrošnikom; to velja tudi za pošto, ki jo pošiljajo zaradi kakšnega drugega medsebojnega odnosa.
Razlaga je preprosta: uporabnik poštnih storitev mora imeti v skladu s svojimi temeljnimi ustavnimi pravicami, varstvom človekovih pravic in pravico do zasebnosti formalno tudi možnost, da se se odpove vsem nenaslovljenim sporočilom v zasebnem poštnem nabiralniku, ne glede na to, ali so to zgolj reklamna in/ali marketinška sporočila ali pa imajo tudi vsebino in so (morda celo) registrirana kot medij. Svobodna izbira tudi pri sprejemanju nenaslovljene pošte v nabiralnik - to je temeljna človeka pravica, ki je sedaj kršena (teh medijev nikakor ne moreš odpovedati) -, bo celovito urejena šele takrat.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani