nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2004, poved v sobesedilu:

Če bo v prvem odstavku tega člena za besedo »nenaslovljena« postavljena vejica (v sedanji verziji je ni), bo to pomenilo, da prepoved vročanja velja za vso nenaslovljeno pošto ne glede na izvor, tudi za oglaševalska, marketinška ali druga reklamna sporočila. S tem dodatkom pa se bo mogoče izogniti morebitnim težavam pri vročanju naročenih, a vseeno nenaslovljenih medijev (na primer dnevnega časopisja) ali pri tiskanih novicah, ki jih nekatera podjetja pošiljajo svojim potrošnikom; to velja tudi za pošto, ki jo pošiljajo zaradi kakšnega drugega medsebojnega odnosa.

Razlaga je preprosta: uporabnik poštnih storitev mora imeti v skladu s svojimi temeljnimi ustavnimi pravicami, varstvom človekovih pravic in pravico do zasebnosti formalno tudi možnost, da se se odpove vsem nenaslovljenim sporočilom v zasebnem poštnem nabiralniku, ne glede na to, ali so to zgolj reklamna in/ali marketinška sporočila ali pa imajo tudi vsebino in so (morda celo) registrirana kot medij.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA