nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:



Res je namreč ravno nasprotno: dovolj komunikativen in dobro zapakiran film v kinocentrih hitro pridobi popularnost, pa naj gre za največje komercialne naslove ali pa za manjše kakovostne filme (kot so bili v zadnjem času, na primer, indijska Monsunska svatba, nemški Eksperiment, francoska Nomadi neba in Nepovratno, španski Govori z njo, mehiški Jaz pa tebi mamo, brazilski Božje mesto itn.). Kajmak in marmelada je ravno to: dovolj komunikativen in dobro zapakiran film, ki ga pilotira zvezda, dobro znana iz številnih gledaliških gostovanj po vsej Sloveniji, v katerih si je uspela zgraditi nezgrešljivo blagovno znamko, ki zagotavlja sprostitev, hkrati pa ponuja dovolj prostora za nekaj emocionalnega angažmaja.

Ali, kot je odgovoril na vprašanje ob predstavitvi Kajmaka in marmelade, kaj pričakuje od svojega filma: »Jaz ne pričakujem ničesar.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA