nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Da o tezi, da filmski distributerji in prikazovalci ne obvladajo svojega posla, niti ne izgubljamo besed.
Res je namreč ravno nasprotno: dovolj komunikativen in dobro zapakiran film v kinocentrih hitro pridobi popularnost, pa naj gre za največje komercialne naslove ali pa za manjše kakovostne filme (kot so bili v zadnjem času, na primer, indijska Monsunska svatba, nemški Eksperiment, francoska Nomadi neba in Nepovratno, španski Govori z njo, mehiški Jaz pa tebi mamo, brazilski Božje mesto itn.). Kajmak in marmelada je ravno to: dovolj komunikativen in dobro zapakiran film, ki ga pilotira zvezda, dobro znana iz številnih gledaliških gostovanj po vsej Sloveniji, v katerih si je uspela zgraditi nezgrešljivo blagovno znamko, ki zagotavlja sprostitev, hkrati pa ponuja dovolj prostora za nekaj emocionalnega angažmaja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani