nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Podobno kot Outsider na začetku leta 1997 je tudi Kajmak in marmelada v predbožičnem času pometel z vsemi svojimi ameriškimi tekmeci, s filmi, ki imajo petstokrat večje proračune (ja, toliko je, na primer, stal Gospodar in bojevnik), tisočkrat dražje promocijske kampanje (toliko stane zgolj ameriška promocija običajnega filma iz dežele sanj) in nekaj tisočkrat bolje plačane filmske igralce (toliko pospravi v žep Russell Crowe). S Kajmakom in marmelado je najbolje spodbil tezo, da slovenski film v času od nastanka kinocentrov ne more več konkurirati tujim filmom, in, upajmo, za zmeraj zaprl usta tistim, ki poskušajo na vsak način dokazati, da množično obiskovanje kinodvoran avtomatično diskriminira domači film. Da o tezi, da filmski distributerji in prikazovalci ne obvladajo svojega posla, niti ne izgubljamo besed.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA