nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:



Dobro leto je namreč naokoli od takrat in Kajmak in marmelada je v slovenskih kinodvoranah že skoraj dosegel 100.000 gledalcev in s tempom, ki ga ima, zanj tudi 115.000 gledalcev, kolikor jih je konec sedemdesetih pritegnil film To so gadi, ni več daleč. Podobno kot Outsider na začetku leta 1997 je tudi Kajmak in marmelada v predbožičnem času pometel z vsemi svojimi ameriškimi tekmeci, s filmi, ki imajo petstokrat večje proračune (ja, toliko je, na primer, stal Gospodar in bojevnik), tisočkrat dražje promocijske kampanje (toliko stane zgolj ameriška promocija običajnega filma iz dežele sanj) in nekaj tisočkrat bolje plačane filmske igralce (toliko pospravi v žep Russell Crowe). S Kajmakom in marmelado je najbolje spodbil tezo, da slovenski film v času od nastanka kinocentrov ne more več konkurirati tujim filmom, in, upajmo, za zmeraj zaprl usta tistim, ki poskušajo na vsak način dokazati, da množično obiskovanje kinodvoran avtomatično diskriminira domači film.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA