nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Lestvica dejavnikov stresa, kot so jih opredelili vprašani, je nekoliko drugačna pri oglaševalcih kot pri skupnem seštevku vseh komunikacijskih poklicev, sicer pa so rezultati zelo podobni. Utrujenost je na vrhu povprečja vprašanih tako med oglaševalci (76 odstotkov) kot med vsemi zaposlenimi v komunikacijskih poklicih (77 odstotkov).
Oglaševalci so kot drugega največjega povzročitelja stresa navedli preobremenjenost s pomembnim delom (73 odstotkov), sledijo težave pri usklajevanju službenega in zasebnega življenja (68 odstotkov), pritisk hierarhije (67 odstotkov), slaba ekonomska konjuktura in zmanjšanje obsega posla (62 odstotkov), pritisk naročnikov (58 odstotkov), problematični odnosi na delovnem mestu (57 odstotkov) in napeto družbeno okolje (51 odstotkov).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani