nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Na vprašanje, kako daleč bo šla provokativnost, pravi, da bo Metropolist »zelo nevtralen«, kar dokazuje novembrska številka. »Kar se aktualnega dogaja, skušamo komentirati z zdravo pametjo oziroma razumom človeka na cesti, primarni cilj pa je vzpostaviti kratek miselni dialog z opazovalcem in sprožiti razmislek o problemih, na katere bomo opozorili,« dodaja. Panojski časnik se je po Sloveniji pojavil v »nakladi« povprečne oglasne akcije, na od 50 do 100 panojih, ki so in bodo nezasedeni.
Raziskave o odnosu do zunanjega oglaševanja kažejo, da so takšnemu oglaševanju nadpovprečno naklonjeni in da jih opazi visok odstotek, je, pravijo v agenciji, izraba zunanjega oglaševanja kot uličnega časopisa »lahko uspešen poskus k spodbujanju razmišljanja opazovalcev o aktualnih družbenih vprašanjih«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani