nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

»Res pa je, da se pri tako velikih oglaševalcih, kot je Procter & Gamble, delež sredstev za oglaševanje zmanjšuje,« ugotavlja Žabkarjeva. To naj bi pomenilo, da se podjetja vse pogosteje odločajo za tako imenovane aktivnosti pod črto, torej druge oblike tržnega komuniciranja, kot so pospeševanje prodaje, dogodki, sejmi ... Žabkarjeva hkrati opozarja, da zmanjševanje sredstev za oglaševanje v klasičnih medijih ne pomeni nujno krize oglaševalske industrije. »V 90. letih je bilo v ZDA opaziti precej veliko padanje oglaševalskih proračunov, denar so usmerjali v druge oblike tržnega komuniciranja, vendar so konec 90. let ta trend obrnili,« pravi Žabkarjeva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA