nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:



Poleg 13 zlatih paličic (5 za TV, 4 za tisk in po 2 za medijske nagrade in spletne oglase) in 36 srebrnih (13 za TV, 11 za tisk, 1 za radio, 5 za spletne oglase in 6 za medijske akcije) je šest kreativnih direktorjev prejelo 7 zlatih ur Movado za najboljše celostne akcije: Basil, agencija Burnett Praga, je zasluženo prejel kar dve uri, in sicer za akcijo Hitrost - varnost na cesti, in za Praški Zoo - Živali so se vrnile v mesto, Alexandrescu, agencija Headvertising, je prejel uro za akcijo za romunski časopis Jurnalul,, agencija BBDO Austria, za akcijo za Jeep Chrysler Austria,, ruska agencija McCann-Erickson, za Arktiko, akcijo za Nescafé, Joachim Glawion, agencija Demner, Merlicek &, za akcijo Media 1, in Darek Zatorski, Votan Burnett Varšava za akcijo ozaveščanja o drugačnih ljudeh, spot Si tak kakor drugi pa je osvojil tudi nagrado New Moment za najbolj umetniški vtis.

smo letos poleg glavne nagrade v kategoriji spletni oglasi dobili tudi obe zlati paličici v tej kategoriji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA