nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Avstrijska agencija Saatchi & Saatchi Vienna pa je dobila zlati boben v kategoriji medijskih nagrad za akcijo A1 MMS, promocijo multimedijske storitve avstrijskega Mobilkoma.

Poleg 13 zlatih paličic (5 za TV, 4 za tisk in po 2 za medijske nagrade in spletne oglase) in 36 srebrnih (13 za TV, 11 za tisk, 1 za radio, 5 za spletne oglase in 6 za medijske akcije) je šest kreativnih direktorjev prejelo 7 zlatih ur Movado za najboljše celostne akcije: Basil, agencija Burnett Praga, je zasluženo prejel kar dve uri, in sicer za akcijo Hitrost - varnost na cesti, in za Praški Zoo - Živali so se vrnile v mesto, Alexandrescu, agencija Headvertising, je prejel uro za akcijo za romunski časopis Jurnalul,, agencija BBDO Austria, za akcijo za Jeep Chrysler Austria,, ruska agencija McCann-Erickson, za Arktiko, akcijo za Nescafé, Joachim Glawion, agencija Demner, Merlicek &, za akcijo Media 1, in Darek Zatorski, Votan Burnett Varšava za akcijo ozaveščanja o drugačnih ljudeh, spot Si tak kakor drugi pa je osvojil tudi nagrado New Moment za najbolj umetniški vtis.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA