nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:

Naši proizvajalci svoje kolekcije še vedno izdelujejo le dvakrat na leto, brez hitrih dopolnilnih kolekcij, ki se sproti prilagajajo zahtevam trga, meni. »Poleg tega slovenske znamke niso ustrezno profilirane, saj na žalost že od nekdaj bolehajo za fiksno idejo, da morajo ustreči vsem slojem potrošnikov in vsem starostnim skupinam, ne da bi upoštevale specifične življenjske sloge in diverzifikacijo ciljnih skupin.« Slovenski modni proizvajalci si doslej niso dovolj prizadevali, da bi se s kapitalskimi investicijami, povezavami, nakupi in prevzemi povzdignili do stopnje razvoja, pri kateri bi imeli popoln nadzor nad vsemi fazami produkcije in trženja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA