nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2003, poved v sobesedilu:
Pri, recimo, za takšno kreiranje oziroma »kopiranje trendov« skrbi okrog 200 modnih kreatorjev. Managerji v trgovinah so v nenehnem stiku s kupci in informacije o njihovih željah pošiljajo v A Coruño, sedež matične korporacije Inditex; tam skupina oblikovalcev presodi, ali je ideja dovolj privlačna, nato naredijo vzorce, skenirajo designe in jih pošljejo v računalnike v delavnici; računalniško izrežejo kroje, ki jih potem šivajo v različnih delavnicah in jih čimhitreje pošljejo na trg. Revolucija tovrstnih modnih verig je tako gotovo tudi v izjemni odzivnosti, ne le na modne trende, ampak na želje in potrebe kupcev, saj hkrati spremljajo statistiko o prodaji izdelkov v trgovinah v realnem času - natančno vedo, kje se dobro prodajajo mini krila, kje škornji in kje tvidasta krila..; in v dveh tednih spravijo izdelek iz glav oblikovalcev na prodajne police.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani